10 december 2017

En egen julgran

Igår på dagen studerade jag och Cecilia i skolan. Ja, ni läste rätt. Vi studerade i skolan på en lördag. Det var verkligen inte likt mig men det behövdes.
Efter studerandet gick jag ett varv på stan och sedan fixade jag mig inför middag med min klass.
Vi åt pizza hos Alice. Jag hade jätteroligt. Jag säger det igen men min klass är guldvärd.
Det blev utgång igår också. Inte planerat men jag hade roligt.

Idag har jag mått fruktansvärt dåligt så jag har inte gjort någonting. Jag har knappt stigit upp ur sängen.
Nu måste jag ta tag i ett skolarbete och så ska jag lägga mig tidigt. Känns så konstigt att skriva "lägga sig tidigt" då jag redan legat här hela dagen, haha. 




Visst är min egna lilla julgran otroligt söt? Pyntet och "granen" är från Stockmann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar