14 december 2017

December inspo


Lite jul och snö, några koppar kaffe och mysiga kläder.

Igår gjorde jag inte mycket annat än skrev uppsats, julstädade lägenheten, satsade på matlagning och var en sväng till Manhattan med Lotta. En tråkig men effektiv dag.

Idag på morgonen skrev jag klart uppsatsen och lämnade sedan in den i skolan. Jag mötte upp några klasskompisar för jullunch och så gick vi på café där vi satt och pratade ett par timmar. Så mysigt!
Just nu skriver jag på en hemtent. Det är den sista "stora" skoluppgiften jag måste lämna in denna vecka. Mitt skolarbete tar inte slut trots att jag tar jullov. Jag ska försöka skriva några uppsatser och läsa en hel kurs på jullovet. Det är säkert lättare sagt än gjort, men jag ska göra mitt bästa.

Ikväll fokuserar jag alltså endast på skolarbete. Imorgon ska jag på terminens sista sitz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar