9 december 2017

Årsresumé del 1

Januari

I januari besökte jag Tallinn med kusinerna och våra mammor. Vi firade farmor som fyllde 70 år och skolan började igen efter ett långt jullov.


Februari

Det var tydligen inte någon bra början på året, för jag gjorde inte så mycket. Jag var lite nere på grund av medicinen jag åt och vinter suger så jag stannade mest inne. I februari hann jag dock gå på både Escape Room och Lazertag. Jag tyckte båda var asroligt så jag gör gärna om det snart igen. Även Fastlaskiainen ägde rum.



Ruissalo

Mars 

I början av mars åkte jag en vecka till Teneriffa. Välbehövligt! Dagen efter att jag kom hem firades NN:s årsfest. Jag spenderade ett dygn på Viking Grace också.




April

I april blev det äntligen vår. Pampas Nationaldag firades i något skede mellan mars och april. Påsken spenderades på jobbet och firades med mormor och morfar, i vanlig ordning.
Vappen firades på Vårdberget med kompisar hemifrån och jag tog sommarlov den sista april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar