14 augusti 2017

Fotoutställning och mycket jobb

Igår var jag ledig så jag sov ut och så åkte jag och mamma in till Helsingfors för att gå på en fotoutställning och för lite shopping. Fotoutställningen var riktigt bra. Jag hittade det jag behövde, ett par svarta jeans och en make up sponge.

Idag hade jag en lång morgontur och så gick jag hem från jobbet. Det ät otroligt tungt att gå hem efter en dag man gått 5 km mellan hyllorna på jobbet. Mina fötter värker så mycket.
När jag kom hem tog jag en tupplur ute i solen (bästa!). 
Sedan dess har jag inte gjort så mycket. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon är det en ny (och lång) jobbdag.
Idag är det två tunga veckor kvar på jobbet. Efter det är det en lätt vecka och sedan börjar skolan. Åh, vad jag längtar!


Min nya fina tygkasse från Finlayson. I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar