19 februari 2017

Good weekend

I förrgår kväll hamnade jag på en fest. Jag träffade flera trevliga personer jag inte sett på en tid och tillbringade kvällen med dem. Jag var hemma redan klockan 2.

Igår hade jag fullt upp hela dagen. På förmiddagen besökte jag brigaden i Dragsvik för att hälsa på ett par vänner som är där. Efter det åt jag en god lunch hos mormor och morfar. Efter visiten hos mormor och morfar åkte vi vidare till farmor och hälsade på henne.
När vi äntligen var hemma tog jag det bara lugnt. Jag borde ha läst på tent men jag orkade inte efter dagens program. Jag sov faktiskt elva timmar inatt.

Idag sov jag ut. På morgonen såg jag på Youtube-videor och städade hela huset. På dagen läste jag på tent och packade.
Just nu sitter ja i bilen på väg till Åbo.


Words.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar