1 december 2016

Right now: glöggrundan 2016

Idag steg jag upp klockan 8, tände mitt decemberljus, åt morgonmål i lugn och ro och skrapade första luckan i mina två skrapkalendrar. Bra start på dagen.
Klockan 10 skrev jag en danskatent som sket sig totalt. Ingen överraskning precis.
På vägen hem var jag via Gina Tricot och utnyttjade min rabattkod. 
När jag kom hem tvättade jag kläder, duschade, lagade mat och vilade inför kvällen (läs: såg på serier).

Klockan 16:30 mötte jag upp Erika för att hämta våra Glöggrundan-biljetter och just nu sitter vi hos henne och lagar mat och gör oss redo för kvällen.
Ikväll skall jag dansa otroligt mycket och se Freddy Kalas live. Det kommer nog bli en bra kväll.

Uppdaterar er på Snapchat. sandrawecks hetter jag där.


Hur fin är inte min nya choker? I love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar