13 december 2016

Christmas tag

Favorit julfilm?

Jag har ingen favorit julfilm eftersom jag bara har sett ett par stycken. På jullovet brukar jag se på alla Harry Potter filmer eftersom de alltid kommer på tv:n då.

Favorit julfärg?

Röd, silver och vit.

Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?

Jag är alltid uppklädd. I år har jag dock ett litet problem. Jag beställde en klänning från Nelly som visade sig vara för liten och inte alls så fin som jag trodde den skulle vara så jag är fortfarande på jakt efter en juloutfit.

Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa?

Jag har redan köpt flera julklappar till mig själv i år, hehe, men om jag skulle få köpa en till skulle det definitivt vara en bra högtalare.

Öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen?

Vi öppnar julklappar 17-18-tiden.


Jag önskar jag kunde äta julmiddag på Hogwarts.

Har ni byggt pepparkakshus?

Nej. Vi brukar inte göra det heller. Jag tycker det är lite onödigt att det står och dammar i något hörn.

Vad skall du göra på jullovet?

Jag skall spendera tid med kompisar, familj och släkten, jobba, fira nyår, tillbringa en dag i Helsingfors med mina arbetskamrater och antagligen besöka Åbo med kusin vitamin och våra mammor.

Favorit jul nagellack?

Ett rött nagellack från H&M som heter Red over Heels.

Vad är din julönskning?

Just nu är det nog att mormor skulle vara frisk och att man skulle hitta botemedel till alla sjukdomar i världen. Man har uppfunnit en massa saker men man kan inte hitta botemedel för vissa sjukdomar. Hur är det ens möjligt?

Vad måste finnas på julbordet?

Romgelé och kallrökt lax på förrättsbordet. Skinka på varmrättsbordet och ischoklad på efterrättsbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar