27 augusti 2016

Vänner och utekväll igen

Förlåt igen, men att blogga är inte mitt första val på vad jag vill göra de "sista" dagarna här hemma i Ingå.
Igår på dagen skötte jag några viktiga ärenden. Jag var bland annat till banken och till butiken. Efter banken träffade jag bästa Lina. Det är alltid så roligt att se henne. Jag är så glad att vi har kontakt igen. Vi har känt varandra sedan förskolan men inte haft kontakt på några år.
Efter det träffade jag den där trevliga personen och sedan gick jag hem. Jag älskar att vara ute och gå. Det är 4 km hem från byn och det är en passligt lång sträcka tycker jag.

Idag steg jag upp och så städade vi garaget. Det behövdes verkligen.
Sedan dess har jag duschat, ätit lunch, lackat naglarna och sett på AHS. Nu skall jag packa lite och sedan skall jag börja fixa mig för kvällen.
Idag blir det utekväll igen. Det är nog fjärde eller femte veckoslutet i rad. Det kommer bli sjukt idag. Hoppas jag har nyktrat till till måndagen då skolan börjar, haha.

Ps. Det är under en månad till Justin Biebers konsert. Jag är så jävla (ursäkta ordvalet) taggad!


Så här ser rummet ut just nu, men imorgon är det tomt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar