28 augusti 2016

Sjukhusresa, flytt till Åbo och planer

Vet inte vad jag skall säga annat än att igår var kaos. Som jag skrev på min privata instagram (ssandraspriva) så hände det en hel del. För det första så drack jag allt för mycket på grund av alla gratis shottar, haha. Jag var helt borta hela natten. För det andra hände det en liten olycka så en av flickorna tillbringade en stund på sjukhuset. För det tredje var det en jättekänslosam kväll för mig. Jag släppte tårar av både glädje och sorg. Jag är så tacksam över alla mina fina vänner. Jag säger det hela tiden, men det är först nu då jag är "ensam" och "långt" borta från dem som jag märker det.

Idag vaknade jag upp med värsta baksmällan någonsin och det var nog ingen överraskning precis. Jag förtjänar den. Så förmiddagen och dagen gick åt till att ligga i sängen och må illa.
14-tiden startade vi mot Åbo. Vi handlade mat, hämtade ett paket på posten och fixade i lägenheten i några timmar.

Nu sitter jag på sängen och bloggar. Jag är ensam nu. Det är nu det börjar. Jag skall klara mig själv från och med idag. Det skrämmer mig lite men jag skall nog klara av det. 

Imorgon börjar som sagt skolan. Jag är så jäkla taggad.


När vi var och handlade hittade jag ett par träningsshorts på rea så jag slog till. Planen är att jag skall börja träna ordentligt här i Åbo. Jag är nöjd med min kropp så det är inte frågan om det men jag vill visa att jag kan om jag vill. Det är mycket förändringar som kommer att ske inom närmaste framtid så varför inte skriva ner en till på listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar