10 februari 2015

Through my phone part one thousand


Sötaste // Photoshoot // Fredagsgott i väntan på bussen // Favoritblommorna // Syndade på lördag och gott var det // Hittar jag inte rätt storlek av denna skjorta så blir jag arg

Följ min privata instagram (@ssandraspriva) för "vardagliga" bilder.

Idag började jag skolan klockan 09:00. Hade en sju timmar lång skoldag som bestod av en massa ämnen och två timmar hål. På hålet läste jag geografi.
Annars gick dagen himla snabbt och jag hade sista lektionerna biologi före sportlovet. Förstår inte riktigt det vi håller på med just nu. Hade också ett föredrag i historia idag och det gick bra.
Efter skolan promenerade jag en stund i det fina vädret innan jag hoppade på taxin och åkte hem.

Annars har dagen inte bestått av så mycket speciellt. Borde ha börjat med läxorna för länge sedan men har helt enkelt inte orkat. Samma gäller provläsningen.

Nu skall jag i alla fall gå i duschen och sedan kanske jag orkar ta itu med skoluppgifterna.

Imorgon taggar jag sista normala skoldagen på mer än en och en halv vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar