21 augusti 2014

Love me, love you crazy


Chris Borwn feat. Usher & Rick Ross - New Flame (här)

Igår gnällde jag ju lite på vädret och tydligen så hjälpte det för idag har det vari hur fint väder som helst. Idag började jag skolan klockan 9 och slutade klockan 16. Hade modersmål den första lektionen men vi var på datorerna så den gick ganska snabbt. Sedan hade jag två timmar geografi och sedan åt vi tortillas till lunch. På eftermiddagen hade jag gruppis, engelska och matematik.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan och så åt jag middag, kollade youtube videos och lagade läxor. Har varit riktigt duktig med läxorna de här två fösta veckorna så hoppas det håller i sig långt in på hösten.
Nu skall jag gå i duschen. Sedan skall jag se ett avsnitt Teen Wolf. Imorgon är det fredag, vilket betyder kort dag i skolan och långt veckoslut.
Har ni förresten några önskeinlägg? Bloggen är så himla tråkig just nu, så om ni har är det bara att kommentera för jag har inga idéer.

4 kommentarer:

  1. "film tips,mitt liv i bilder,vlogg,"mina vänner",DIY,Bake make :) ,bästa låtar,vart jag skulle vilja resa och vart jag varit."
    Undrar om du får nån idé av de här :D Ha de så bra,lycka till :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för tipsen! ska göra åtminstone två av de där :)

      Radera
  2. Jaaa,bra filmer i olila ganger enligt dig? Snälla

    SvaraRadera
    Svar
    1. kan göra filmtips ja, tack för tipset!

      Radera