17 juni 2014

Tack och förlåt

Måste börja med att tacka för den sjukt höga statistiken under de senaste dagarna. Jag antar att bröllop är intressant att läsa om. Sen måste jag be om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår, men när jag är hos mormor och morfar så använder jag inte dator. Skulle nog sätta in ett färdigt inlägg via telefonen, men fick inte in det och jag vet inte varför.

Var som sagt övernatten hos mormor och morfar från igår till idag. Skulle bara vara med mormor först men mitt i allt så stiger morfar in genom dörren. Han kom hem från Österbotten lite tidigare än han skulle.
Idag kom jag tidigt hem med mormors taxi. For sedan via posten och hämtade hem ett paket. Fick hem Justins andra officiella bok, så nu har jag båda två.
Gjorde inte så mycket annat här hemma på eftermiddagen. Packade upp och packade ner igen.
Skall snart åka till Susanna. Kommer hem imorgon och jag lovar att jag bloggar då. Ska försöka bättra mig nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar