15 juni 2014

Bröllop

Förlåt att jag inte skrev något inlägg igår. Livet tog helt enkelt över och jag hade en av de bästa dagarna/kvällarna i mitt liv.
Igår på morgonen sov jag länge. Visste ju att det skulle bli en sen kväll. Åkte till Ingbohed och fixade några saker före jag började laga mig klar för bröllop.
Klockan 14 gifte sig syster och Dani i Ingå kyrka och efter det bjöd de på god mat och en jäkligt bra fest på Ingbohed. Dansade, yrade omkring och hade helt enkelt super kul. Tack för allt syster och Dani och grattis ännu en gång!
Landade i sängen först halv tre på natten, vilket betyder att jag mest mått dåligt och varit trött idag.

Måste packa lite idag för jag åker till mormor övernatten imorgon, men något annat har jag inte planerat och det är ganska skönt.
Denna vecka är fullpackad med program, vilket är kul eftersom de föregående veckorna har varit ganska tomma.

Här får ni några lyckade bilder från gårdagen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar